Svar på kommentar

 
 
Fanny: Hanna. Hanna, varför har du inga kommentarer Hanna? Du är sjukt begåvad ska du veta! <3
 
Svar: TACK SÅ MYCKET DU FINA, jo asså jag tror att det har med att göra att jag bara har delat den här boggen med tre personer, där en av dem är min mamma.... kan ha med saken att göra. ÄLSKAR ditt nya fanfiction! Alla som gillar jedward fanfictions kollar in Fannys blogg! jedfiction.blogg.se
 

 
Josefin: Och jag har inte hunnit läsa än, förlåt! Men du vet att jag älskar dina texter, så du behöver inte oroa dig, jag ska läsa så snart jag kan! ♥
 
Svar: asdfhkl vad fin du är! Läs när du får tid, gör som du vill ^^
 

 
Anonym: Glee är gay. Jag är så trött på det. Kan du inte skriva om Rachel och Finn?!
 
Svar:
 
 
Kram alla fina!
 
// Hanna
 
Postat av: Josefin

Och jag har inte hunnit läsa än, förlåt! Men du vet att jag älskar dina texter, så du behöver inte oroa dig, jag ska läsa så snart jag kan! ♥

2012-08-20, 16:26:04 - URL: http://poptankar.com/

Kommentera inlägget:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Mail?

Bloggadress?

Vad har du på hjärtat?