Svar på kommentar

 
 
 
Josefin: Jamen... Skärp dig nu. Hanna, allvarligt talat. Jag har bara läst prologen än så länge och jag vill genast radera allt jag någonsin skrivit, för det känns så fruktansvärt värdelöst om man jämför med ditt. Jag säger inte det bara för att få dig att förstå hur bra du är på skrivandet, utan jag säger det för att jag menar det. Jag känner mig usel inom det området nu. Jag önskar jag hade din talang. Men jag antar att den bara ges till de som verkligen förtjänar den, och däribland finner vi dig!
 
Svar:
 
 
WAT ARE YOU TALKING ABOUT GURL? Det är ju dig jag har lärt mig allt ifrån! Du och Fanny skriver ju asdfghj så att jag känner att jag borde låsa in mig i en låda med Bamse tidningar och nöja mig med det. DU SKRIVER SOLSKEN OKEJ?
 
Fanny: THis is soooo great, can't wait for the update! :D <3
 
Svar:
 
 
asdfgh thank you peasant
 
Sofia: Bra starkt skrivet, man får verkligen en känsla av Kurts desperation och förtvivlan. Det är en helt annan kille än den man är van att se.... och du får det ändå att låta helt trovärdigt!
 
Helt rätt repliker för karaktärerna (och de andras reaktioner på dem), Brittney är ljuvlig! Jag ser bilderna och klippen i huvudet när jag läser din text! :))
 
Svar: Ehm... tack mamma :3 You is kind.
 
 

Kommentera inlägget:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Mail?

Bloggadress?

Vad har du på hjärtat?